världens sämsta morgon

Idag klockan 07,30 stod den yngsta 3 meter från min dörr och skrek på sin mamma. Vem vaknade? Då kommer mamman och ropar 2 meter från min dörr att hon inte behöver skrika. (varför skriker hon nu igen då?)
Runt åtta vaknar jag igen, denna gång vet jag inte riktigt av vad men hör några dörrar slå igen. Jag somnar om igen, och klockan 09,10 vaknar jag av att någon knackar på dörren. Där står mamman och säger att jag måste hämta upp den äldsta i skolan klockan 09,45 för att skjutsa henne till tandläkaren. Och alla som känner mig vet att jag inte har världens bästa morgon humör. Men det var bara att stiga upp och se glad ut.
Jag skjutsade henne dit sedan hem igen. Satte mig vid datorn en snabbis. För att sedan gå ut och gå med den stackars hunden.
När ungarna sedan kom hem var det dags att skjutsa dem till fotbolls träningar och simträningar.
Sedan hem. När jag sedan står nere i tvättstugen och viker ungarnas tvätt som jag precis tvättat kommer pappan hem och är sur för att ingen börjat med maten. Dock ringde de klockan 17 och ändrade mat planerna till 100% och ingen invigde mig i planerna förrutom att berätta vad jag skulle handla åt dem.
Sedan ringde iaf min tyska vän Mika mig och vi åkte till Starbucks för att snacka lite den stackars timmen jag hade för att göra något på kvällen.

Ja så summan av kardemumman är helt enkelt att jag är lite små irriterad idag, och har sjuk hemlängtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0