Torsdag kväll

Inte hänt så jätte mycket idag heller. En av mina vänner jag flög och lärde känna på orienteringen kom hit en snabbis idag. Det tog lite tid att hitta eftersom att det är ganska dåligt skyltat i detta landet, plus bristen på kommunikation (jag måste verkligen skaffa mig en mobiltelefon som jag kan använda privat) men det blev en hamburger lunch och en snabb husesyn hos mig. Men jättekul att träffa henne, och jätte skönt att få träffa en svensk vän! Tack Philippa!

Imorgon blir det nog en promenad med den stackars hunden. Han är inte stor, men jag tycker han behöver mer motion än att bara bli utsläppt på bakgården. Så blir nog en liten runda. Skönt att få komma ut med.

Imorgon kommer det förhoppningsvis bli en ganska lugn dag eftersom den yngsta har en "playdate" (man leker med en kompis) hos en vän så det blir bara jag och den äldsta, och hon är inte allt för svår att underhålla, om man ens behöver underhålla henne.
Idag lyckades jag förövrigt få iväg den yngsta på fotbollsträningen trotts att hon var väldigt gnällig och bara ville prata med mamma som inte kunde svara i telefonen just då (så gnällig kan jag aldrig tänka mig att jag någonsin var?) Men efter några om och men så hade hon hela munderingen på och satt snällt i bilen. Mamman blev förövrigt förvånad att jag hade lyckats få iväg henne överhuvudtaget.

Nu är det dags för mig att få lite sömn. Hoppas allt är bra med er

Kommentarer
Postat av: MY

ska vi leka i helgen??:P:P

2008-09-05 @ 14:41:33
URL: http://jolidragon.blogg.se/
Postat av: matilda olsson

Jo jag trivs här, tycker verkligen om det! Vad tycker du om det? Jag har varit här sen den 16 juni så det är inte så länge.. Hur jobbar du, är du ledig på helgerna eller olika? Skulle va kul att träffas.

2008-09-05 @ 20:22:18
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0