Tillbaka i vardagen

Nu är det måndag igen och jag är tillbaka i den redan tråkiga vardagen. Har varit här i 4 veckor idag, och än så länge om jag ska vara ärlig trivs jag inte helt. Men ska som sagt ge det en ärlig chans innan jag bestämmer något. 

Dagen har inte betått av något jätte intressant. Fick ännu ett paket idag. TACK, blev så himla glad!
Annars var jag ute med värdfamiljen på middag i min ära. Jag ville ha pizza så då blev det pizza, var helt okej. Slår däremot inte en hederlig GyrosPizza hemma. 

Imorgon ska jag möta upp med min svenska vän Raisa i köpcentret i Stamford för shopping och en massa prat om värdfamiljer, hemlängtan och jobbiga barn. 
Sedan blir det att skjutsa ungarna runt på diverse aktiviteter. 

Men nu ska jag kolla på tv sen sova (som vanligt)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0