Shopping dag

Ja idag har vi shoppat. Eftersom att vi är lite trötta på Stamford mall bestämde vi oss för att leta upp lite shopping ställen utanför själva staden. Sagt och gjort. Vi hittade alla möjliga affärer.
Jag köpte två koftor, pj shorts, höst skor allt detta för 500 kr. Ja, riktigt billigt helt enkelt.

Ikväll gör jag inte alls mycket. Ös regnar ute så det är en sån sitta-hemma-kväll. Orkar inte göra så mycket annat ikväll heller så det är ganska skönt att inte behöva stressa runt med festbestyr eller annat.
Imorgon vet jag inte heller riktigt vad som händer. Tydligen ska min värdmammas syster komma hit. Jag är inte riktigt på det klara om det förväntas av mig att jag ska vara med, eller om de hellst inte vill att jag ska vara med alls. Svårt att veta. Får se imorgon vad de säger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0