Mina vänner fick vara min familj för en dag

Idag 14/9 fyllde jag 20 år. Grattis till mig själv.

Känns väldigt lustigt att fylla 20 här utan min familj där hemma. Men detta var väl det näst bästa en dag som denna.
Idag bjöd min värdfamilj på frukost. Amerikanska pannkakor, blåbärspannkakor, maple sirup, bacon, äggröra, och apelsin juice. God frukost, men känns lustigt att äta pannkakor till frukost.
Sedan var vi ett gäng som åkte in till NYC. Vi kilade och åt på en Asiatisk resturang. Sedan gick vi bara runt och strosade lite. Det var så extremt varmt och kvavt här idag så man orkade verkligen inte göra något för ansträngande.

Sen efter lite några om och men var jag äntligen hemma igen. Så nu sitter jag här och är helt slut. Imon börjar vardagen igen.

Och eftersom att det inte verkar fungera att ladda upp bilder här på bloggen ikväll får det vänta tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin L

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

HURRA HURRA HURRA!

2008-09-15 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0