Laddar inför fotbollen

Ja idag har jag tagit det ganska lugnt. Varit mulet och regnat en del idag, därför har jag hållt mig inomhus. Men på kvällen kilade jag iväg en snabbis för att träffa en svensk vän som är i Stamford  på oriteringskurs nu. Hon ska även bo i Stamford (grannstaden) sedan så henne ser jag förhoppningsvis massor av i framtiden. Med mig var även en tyska jag träffade igår på starbucks. Hon är verkligen jätte trevlig. Men hon är här privat och ska bara stanna i tre månader.

Vi kikade mest runt i affärerna i en timme. Sedan var det dags för mig att åka hem, då jag måste vara hemma vid 22 varje vardag. Väldigt jobbigt med tanke på att man inte kommer ifrån huset förens runt 20,15 och sedan tar det ett tag att köra dit man ska med så man hinner inte med allt för mycket. Men men sånt är livet som en AuPair.

Imon är det iaf fotboll klockan 09,30 Ska bli skoj att spela lite igen. Var som sagt inte igår jag gjorde det sist. Får hoppas att det går bra. och att man träffar några roliga människor.

Dags att sätta klockan på ringning ocg sova nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0