Extremt lugn dag

Idag har inte heller hänt så mycket.

Värdmammans syster och hennes familj var ju som sagt här. Men de var inte hemma så mycket så va ganska lugnt. Så jag har mest chillat och gjort en utryckning.
Raisa ringde på eftermiddagen.
Raisa: Hej jag har hoppat av på fel tåg station
Så fick hoppa in i den röda lilla bilen för att hämta henne. En timmer senare plingar det till på MSN
Raisa: Hej, jag har glömt min mobil i din bil.
Ja visst hade hon gjort det. Så då fick hon komma tillbaka för att hämta den.
Sen åkte vi och tankade hennes bil. Eller ja vi åkte dit, rullade ner rutan och gav dem pengar. De gör allt åt dig.

Ikväll har familjen varit iväg på middag hos några vänner så jag har gjort svenska pannkakor. Gott!

The sweet taste of Sweden


Nu sitter jag i sängen och väntar på att klockan ska bli nio. Säsongs premiär av Desperate Housewifes! Kan man inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0