En lugn dag

Idag har varit en sån dag jag har längtat hem extremt mycket, och helt enkelt velat åka hem. Men måste ge detta en ärlig chans, träffa nån vän och sedan om jag känner likadant då får jag göra något åt det. Men en dag i taget.

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Varit ensam hemma eftersom det är Labor day. Vilket är en röd dag här. Så när familjen väl kom hem från seglingen försvann de lika fort till någon tillställning. Men vaknade ganska tidigt trotts att det inte var några stressade människor som sprang och ropade utanför min dörr. Men jag steg upp lagade till mig en fruktsallad, vilket det blivit mängder av sedan jag kom hit. Sen slog jag mig ned vid datorn. Skönt att äntligen ha en ledig dag så man kunde få prata med alla där hemma medans de fortfarande var vakna. Dock endast på msn. Men detta lugnade mig ganska mycket vilket var skönt.

Fyller år om två vekor, jag undrar hur det kommer bli då. Känns ganska skummt att inte vara hemma och fira med familjen när man fyller 20. Men förhoppningsvis har jag en vän då som jag kan hitta på något med. Får fungera vilket som.

En stor fördel med att sitta på andra sidan av atlanten utan vänner är alla kanaler och alla tv serier som är här. Visserligen är det ganska mycket likt där hemma. Men de är nya avsnitt som inte ens finns att ladda hem hemma i Sverige än. Så har man inget att göra finns alltid tvn där.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Camilla! Jag tänker på dej här hemma i sverige, på jobbet. Håller tummarna för att hemlängtan ger med sig. Tänk bara positivt! Tänk bara hur mkt detta ger dej!

Kramar Malin

2008-09-02 @ 12:08:07
Postat av: Jonna

Sovgott:)

2008-09-02 @ 23:51:53
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Raisa

När jag kommer blir det andra bullar :D

2008-09-03 @ 00:14:15
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0