Ännu en dag

Steg upp klockan 08,00 idag för att kila iväg på fotbolls träningen. Körde och hämtade upp min tyska vän. Vi visste ungefär hur vi skulle komma dit. Men det var lättare sagt än gjort, då vi inte kunde komma ihåg vilken skola det var vid. Så vi höll på att köra runt och fråga folk i över 50 minuter. Tillslut gav vi upp och åkte till Robecks, som är en juice bar. Så vi stärkte oss med varsin hälsosam Smoothie ist.
Sedan åkte vi till ett ställe där de hade massa rea. Men jag tror tysken hade roligare än mig. Då de mesta var lite tantiga kläder och för mig okända märken. Men tysken var överlycklig för hon hade hittat ett av tysklands mest populära märken. Så hon shoppade en massa.
Sedan bar det av till mataffären för min del. Fått en lista med saker att handla idag igen. Har lite problem med att hitta allt. Den yngsta är som sagt väldigt bestämd med vad hon vill ha. Så om man köper något som är precis samma sak bara av ett annat märke vägrar hon äta det. Så därför gäller det att vara uppmärksam av vad som finns i kylskåpet och i skafferiet.

Nu ska jag kolla klart på det nya avsnittet av 90120, kalas med alla tv serier, snart börjar även Ugly Betty! Sen dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0