Uppdatering

På begäran av en spunkig person hade jag tänkt uppdatera lite.

Har pratat med "min familj" nu några gånger i bla telefon, och även fått se en del bilder. Jag längtar verkligen att få komma iväg nu.
Pratade med dem igår, då dom ringde och berättade lite nyheter. Dom bjöd även med mig på en seglingsresa några dagar efter jag kommit till dem. Ska bli skoj, bra sätt att lära känna varandra!

Idag pratade jag även med chefen om att få tjänstledig eller eventuellt om inte det funkar säga upp mig. Får reda på mer imorgon.
Men oavsett så slutar jag den 30 juli. Åker den 18 Aug. Man har en hel del att fixa innan man ska iväg ett helt år. Men hur som hellst ska jag bara jobba 21 dagar till.



Kommentarer
Postat av: spunkig

du e spunk :)

2008-06-25 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0