Att välja familj är inte det lättaste

Nej det är inte lätt att välja familjen du ska bo hos i ett år frammåt!
Min ansökan är i alla fall godkänd nu, och visas för familjer i USA. Några har redan hört av sig.
En familj har jag även pratat med i telefon. Va verkligen en jätte trevlih och hel mysig familj, men bodde dock 4-6 timmar(!) närmsta amerikanska storstad. Vilket inte kändes helt okej.
Funderar nu för tillfället på en familj i StPauls/Minniapolis. Detta är ju en mycket stor stad, men på något lustig sett ser jag mitt år i USA närmre havet.
Jag vet inte hur man egentligen ska välja en familj. Så därför får jag lita på min magkänsla!

Det är ju inte alla som faktisk får välja sin familj själv...

Kommentarer
Postat av: Heckan

Klar du ska bo vid havet och nära Hollywood så du kan bli nästa Drew, fast blond.... och inte sexigt rött:)

2008-06-11 @ 23:45:12
Postat av: julia

du kan ta min familj!!! den är bäst!!!

2008-06-12 @ 04:53:43
URL: http://juliiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0