Jag lever

Hej allihopa!

I måndags kom jag fram till NYC. Resan gick jätte bra inga problem alls. Träffat två andra tjejer från sverige med som jag kommer bra överens med, som inte heller ska bo allt för långt ifrån mig,

Sitter nu på hotellet där vi har "orientation" kurs i tre dagar där man går i genom alltfrån hur man tar hand om barn till kulltur krockar.

Inte hunnit med så mycket än. Var en snabbis på stan igår men var inget speciellt. Schemat för dessa dagarna är verkligen full späckat med lektion.

Har även fått hambakade kakor skickade till mitt hotell från Värdfamiljen. Jätte goda!

Snabb uppdatering nu, men har inte allt för mycket tid. Ikväll bär det av in till Manhattan! Ser jag framemot..

Nu är det dags för kurs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0