Framme

Ja nu ar jag antligen framme hos min Host Family, efter 3 dagars kurs, fran 8.30-19.00 varje dag. Men ar ganska trott i huvudet nu.
Men familjen ar verkligen jatte trevliga! Inga alls problem an! Dock har jag ganska jobbig hemlangtan..

Internet pa min dator fungerar inte an tyvarr, men de skulle forsaka ordna det sa fort som mojligt. Det ar darfor jag far anvanda deras dator, och tangentbordet ar ganska lustigt. Allt ar huller ombuller om man jamfor med vad jag ar van vid.
Min mobil fungerar inte heller. Den ar sten dod! Funkar inte att starta ens. Sa har du skicka sms eller forskt ringa ar det darfor jag inte svarat.

Men jag har det iaf bra har pa andra sidan atlanten. Kommer langre uppdatering nar jag fatt min dator med ett riktigt tangentbord!

Hoppas allt ar bra dar hemma.

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh va fin och bra du har fått igång. Jättebra med info osv.



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-08-22 @ 04:40:53
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0