Forsta dagen

Idag har jag jobbat, eller ja jag borde nog saga "jobbat" for att bara ta det lugnt med tva flickor pa 10 och 13 ar inte sa mycket till jobb.
Forst sa spelade vi RockBand, va val ganska skoj. Men trottnar snabbt pa sant. Sedan lekt jag med dockor. Ja du lasta ratt, dockor. Var ett ganska bra tag sedan jag gjorde det, detta ar nog nagat jag ska forsaka gora sa lite som mojligt i framtiden med for det var inte sa skoj. Dock hade de redan deras forsta brak nar jag va ensam, Visste inte ett dugg va jag skulle gora. Men det loste sig.
Sedan korde jag in till Darien och vi gick till ett stalle dar man kan mala pa porslin, vilket jag faktiskt tyckte va skoj! Vill jag gora igen. Alltid gillat att pyssla och det gor min "barn" med sa blir nog en del av det,

Min hemlangtan har borjat kicka in ganska rejalt, eller jag tycker den har det. Kanske blir mycket varre om nagra veckor.
men alla sager att de ska ga over. Dock tror jag inte att det gar over utan det blir bara mer eller mindre hemlangtan.

Familjen ar iaf jatte trevlig inga problem an sa lange. hade vart forsta mote idag tillsammans och gick igenom lite saker. Detta ar nagot jag tycker alla familjer med en AuPair ska ha!

Nej nu ska jag nog hoppa till sangs snart, tidskillnaden har jag itne kannt av sa mycket. Men jag ar trott tidigt om kvallarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick/går det med språket? Förberedde du dig något speciellt inför USA?



Svara gärna i ett inlägg eller bland kommentarerna. För jag lovar att jag kikar in här regelbundet:) Kram.

2008-08-25 @ 16:12:42
Postat av: Camilla

hejsan. Eftersom vi i sverige har fatt valdigt mycket engelska i skolan sa ar vi bland de absolut basta i var alder pa att snacka engelska. Se spraket hjar inte varit nagra problem alls for min del. Vad galler forberedelser hittar du lite i borjan av bloggen.

Jag ska gora ett inlagg med lite info lite langre fram som du kan lasa.

Ha det bra.

2008-08-25 @ 23:12:59
URL: http://aupairinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0