Femte dagen

Ja idag ar det tisdag och jag har varit har i familjen i fem dagar.

Idag har det inte hant sa mycket bada flickorna har haft "playdates" sa inte behovt gora allt for mycket. Men dock har det blivit x antal ronder av Cluedo, som tydligen heter Clue har. Aven fatt pedikyr, rosa nagallack med vit blomma.

Jag har en del problem med amerikaners matvanor. De ater antingen jatte stadig frukost, eller knappt nagot allt. Aldrig samma sak varje dag. 
Lunchen ar en riktigt sorja. Alla ater olika saker, och ofta ar det sjukt onyttigt. Konstigt att de inte ar jatte tjocka i denna familjen!
Middagarna har hittils varit helt okej faktiskt. Dock anvander det smor pa allt, inte helt okejform in smak. Men det ar nagot man far bli van vid!

Hade tankt ladda upp lite bilden ifran var pedikyr stund, men tyvarr verkar det inte fungera.

 Traffen med min "storasyster" var helt okej. Hade stora problem med att forsta henne. Trotts att hon varit har i nastan 1.5 ar sa kan hon knappt gora sig forstadd pa engelska. Men hon visade mig var Stamford Mall lag och vad som fanns dar, det var trevligt. Vi kanske skulle aka och kolla pa en film nan dag sa vi. Far hoppas det sa man atminstone kommer ut ur huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0