En vecka kvar

Om en vecka har jag precis mellanlandat på Heathrow. Och väntar på att boarda planet till New York!

Och än så länge har jag inte börjat packa det jag ska ha med mig. Däremot har jag kommit igång ganska bra med lägenheten. Tror inte att det är allt för mycket kvar nu. Har dock inte så mycket mat och sånt här längre. Men inte många nätter kvar här endå. Ska jag bara hitta någon som vill hyra med!

Så värst nervös är jag inte än, men det kommer nog det med.
Har fått reda på att det åker två andra tjejer från Köpenhamn samtidigt som mig. Vi skulle bli uppmötta av en representant från Skandinaviska. Ganska skönt att man har några i sällskap. Vi blir även uppmötta av en representant från USA kontoret på NewYork flygplatsen. Som sedan skjutsar oss till hotellet och den tredagars utbildningen vi ska delta i. Sen börjar det nya livet, i det nya landet Amerikat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0