En vecka i familjen

Idag var det en vecka sedan jag kom till familjen. Denna veckan har varit extremt tuff. Har haft väldigt jobbiga hemlängtan känslor. Får hoppas de blir bättre snart.

I helgen skulle vi ha åkt och seglat, men pga av att jag blir så sjukt sjösjuk så har jagvalt att strunta i detta. Antingen funderar jag på att kanske möta upp någon av tjejerna från orienteringen, eller kanske hälsa på någon annan. Eller stanna hemma, gå på långa promenader, köra runt (måste lära mig att hitta, allt ser likadant ut) och shoppa lite. Kan vara ganska skönt det med.
Dock måste jag meddela familjen var jag befinner mig. För de anser att de har ansvar för mig. Vilket jag kan förstå i deras synvinkel. Men detta är för mig väldigt jobbigt, då jag har bott själv i runt 4 år och klarat mig själv mycket. Men det är bara att respektera och se glad ut.

Som ni kanske har märkt nu har jag Å Ä och Ö igen! Min bror hjälpte mig idag att ordna min dator vilket var guld värt, tack! Så nu har jag båda bokstäver med prickar och webcamen för att kunna se alla där hemma.

Här kommer några bilder från en dag med en 10 årig tjej,

Pedikyr








Kommentarer
Postat av: Evelina

Följer ditt liv med spänning! Hoppas att din hemlängtan ger med sig lite iaf! Ha det superbra Milla!

Kram

2008-08-29 @ 20:41:54
URL: http://linababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0