Andra dagen

Andra dagen idag, inte jobabt pa dagen. Sa jag sov tlls jag vaknade. Vilket va skont (alla som kanner mig vet hur jag ar pa morgonen) Sen akte vi till familjens Country Club. Pappan kilade direkt ivag och spelade golf, medans flickorna hoppade i poolen och jag och mamman lag och solade. Mycket trevlig dag. Jag blev lite facinerad over att man bara kunde ga fram till luckan och be om nagat att ata och bara saga ett nummer sa satte de upp allt pa en nota man far betala manadsvis eller sasongsvis.
Jag ar fortarande lite fundersam pa om familjen maste betala for mig hela tiden om de bjuder med mig naganstans trotts att jag inte "jobbar" Men jag antar att de maste det eftersom de masta betala min mat. Maste fraga min counsler om det!

Sa nu ar foraldrarna ivag pa middag och jag passar flickorna. Vi har spelat Pictionary och nu skickade jag inte dem i duschen. Eller nej knappst skickade, jag fragade om de ville ta en dusch. For foraldrarna sa att d va tvungna att gora det innan de skulle lagga sig. Sen far de bara vara uppe till 10.30 och 11.00, sa dar efter ar jag ledig kan man saga. Blir nog nan film.

Imon ska vi tydligen ut pa en segling tur med den stora seglings baten. Ska bli skoj. Jag lovar jag ska ta manga kort Martin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0